mandag den 28. januar 2013

Mandag den 28. Januar 2013

Den første dag med projekt.
Dagen har jeg brugt på at sætte mine spørgsmål ind i de 4 spørgsmålstyper og skrive min problemformulering og den kom til at lyde som følgende "Jeg vil i denne opgave undersøge, hvor udbredt dødsstraf er og har været, og herunder finde ud af hvorfor man har dødsstraf i visse lande.  Er der en sammenhæng mellem religiøs overbevisning og holdningen til dødsstraf. Og til sidst vil jeg gerne undersøger hvilke muligheder der er får at få afskaffet dødsstraf. "
Jeg synes det var svært at komme igang med at skrive min problemformulering. Der var så mange spørgsmål jeg kunne vælge imellem. Jeg havde dog ikke regnet med at jeg ville bruge næsten 4 lektioner på at skrive den og få delt spørgsmålene ind.
Jeg fik skrevet min elevkontrakt, dog fik jeg ikke skrevet hvilken måde jeg vil fremlægge på, eller om jeg skal have kontaktet nogle, da jeg endnu ikke ved det.
I løbet af 12- pausen fik jeg lånt lidt bøger om dødsstraf, som jeg håber vil være til gavn.
Resten af tiden brugte jeg på at læse og skrive noter.

Til tirsdag, skal jeg derhjemme have læst lidt mere om dødsstraf og gerne få skrevet lidt på rapport.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar