mandag den 28. januar 2013

Plan for ugens løb

Tirsdag:
Får læst færdig i bøgerne om dødsstraf og tage noter til de vigtigeste.
Skrive videre på rapporten og besvarelse af problemformuleringen.
Tænk over hvilken måde jeg gerne vil fremlægge på.
Give mig selv lektier for og skrive logbog.

Onsdag:
Snak med Mette om brochuren, hvad der er vigtigt at have med og hvordan jeg kan lave den.
Find ud af om jeg skal tage kontakt til nogle eller evt. lave et interview.
Kom så langt som overhovedet mulig med at være færdig med at skrive på rapporten.
Giv mig selv lektier for, hvad er vigtig at jeg får lavet derhjemme og til sidst skrive logbog.

Torsdag:
Skal være færdig med rapporten.
Lave på brochuren og tænke over hvilken måde jeg gerne vil fremlægge på, og om jeg skal have nogle materialer med til fremlæggelsen.
Vigtig at jeg finder ud af hvordan jeg vil fremlægge og evt. begynde på den derhjemme, hvis jeg ikke allerede er begyndt i skolen.
Skrive logbog.

Fredag:
Læse rapporten igennem og ret for fejl.
Være færdig med brochuren.
Lave stikord til fremlæggelsen og være færdig.
Tænk tilbage på ugen, hvordan har det været at arbejde alene, for og imod?
Skriv ugens sidste logbog.

Jeg ved godt at mine krav til hvad jeg skal nå hver dag, måske er en smule høje, og jeg håber jeg kan få dem lavet hver dag. Men da jeg er alene bliver jeg nødt til at sætte høje krav.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar