onsdag den 30. januar 2013

Onsdag den 30. Januar 2013

Dagen er forløbet bedre end igår.
Jeg har fået snakket med Mette om min brochuren.
Derhjemme skal jeg bare lige have taget lidt noter til min brochure, fordi jeg imorgen skal lave på brochuren sammen med Malene.
Jeg har fået skrevet på min rapport og har i alt fået skrevet 4 sider, så jeg har lidt travlt hvis jeg skal være færdig med hele rapporten imorgen, hvis jeg skal holde min plan.
Jeg har fundet ud af at jeg dropper det med at kontakte nogen, fordi jeg ikke kan nå det og ved heller ikke hvem jeg skulle have kontaktet.
Jeg føler lidt at der er et stort pres på mine skuldre netop fordi jeg arbejder alene, og skal have styr på det hele til på fredag, og det er allerede om 2 dage vi skal have det afleveret.

Jeg er træt af at efter 5 lektion, er der meget uro i klassen hvor jeg sidder og arbejder og jeg har meget svært ved at koncentere mig, da jeg bedst kan koncentere mig der er fuldstændig ro.
Derfor er det rart at når jeg så kommer hjem, kan jeg side i ro og læse igennem hvad det er jeg har lavet i dag og finde ud af hvad jeg skal lave næste dag.

Men til imorgen skal jeg tage noter så jeg kan få lavet mit produkt og skrive en del på min rapport, så jeg stort set kun skal rette og fin pudse på rapporten.

På gensyn imorgen... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar