torsdag den 31. januar 2013

Torsdag den 31. Januar 2013

Dagen er gået mere eller mindre efter min plan, bortset fra at jeg ikke er helt færdig med min rapport.
De første par timer har jeg brugt på at søge det sidste viden om dødsstraf og skrevet lidt om kristendom og islam.
Jeg har brugt 1,5 time på at læse og rette min rapport igennem.
Peter har hjulpet mig og forklaret mig hvordan jeg kan lave min brochure.
Efter klokken 12, er det gået rigtig godt og jeg er rigtig glad for at jeg havde Malenes hjælp til at rette min tekst til.

Til imorgen skal jeg have rettet og skrevet min rapport færdig, og fundet ud af hvad det er jeg gerne vil sige til min fremlæggelse, så jeg imorgen kan få skrevet min disposition så Mette og Peter nogenlunde ved hvordan min fremlæggelsen forløber.

1 kommentar:

  1. Du har skrevet nogle fine ting - mon du ikke har skrevet logbog for fredag???

    SvarSlet